The Fearless

Jesteśmy Gildią która istnieje już długo na Jupiterze należeliśmy do Elity ponownie zbieramy się kiedy Nevareth nas potrzebuje jesteśmy niczym Wampiry długo wieczni Twardzi Bezlitośni jeżeli myślisz że jesteś godzien by do nas dołączyć to masz racje myślisz że jesteś więc zanim pomyślisz to przemyśl swoją decyzję dwa razy albo i więcej ponieważ odwrotu już nie będzie a jeżeli nas zdradzisz to Będzie Vendetta więc pamiętaj życie u nas nie jest łatwe ale jeżeli jesteś twardy to przetrwasz ten okres próby i przejdziesz ją pozytywnie witamy w TheFearless!!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2011-03-27 23:08:52

 Dziara

Administrator

33179119
Skąd: Dzoncaster(Wielka brytania)
Zarejestrowany: 2011-03-26
Posty: 2
Punktów :   

Poradnik dla Wizarda

Na wstępie chciałem powiedzieć dlaczego zamieszczam poradnik dotyczący Wizarda, skoro jeden już tutaj jest. Odpowiedź będzie lekko przydługawa. Od dłuższego czasu poszukuję w internecie informacji na temat Wizarda i wszystko co znajduję jest już przestarzałe. Skończyły się czasy ep 1-3. Przyszła pora na aktualizacje. Przyszła pora na świeże informacje. Zadecydowałem również, że opublikuje swój poradnik tutaj, na
http://cabal-online.org, ponieważ jest to prawdopodobnie najpopularniejsze polskie forum o Cabal Online. Wszystko co tutaj przeczytacie to moje prywatne spostrzeżenia pomimo, że czytałem inne poradniki, nietylko polskie, postaram się nie nimi nie sugerować.


'Wizard - doskonały destruktor, władca mocy ostatecznej // http://www.cabal.playmmo.pl/klasy/wizard" - ostudzę wasz zapał, to nie do końca prawda. Wizard, to postać szalenie trudna w prowadzeniu i od razu na początku zaznaczam, że jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z Cabalem i chcesz zacząć od Wizzarda - odpuść sobie. Szkoda, abyś zniechęcił się do gry i nie czerpał żadnej przyjemności z Cabal Online. Aby grać Wizzardem trzeba posiadać już jakiekolwiek doświadczenie i... pieniądze. Tak, pieniądze. Ceny przedmiotów dla "Wizka" są skandalicznie wysokie. A zaznaczam, że tanie alternatywy nie wchodzą w grę. Nawet takie niby całkien niezłe "Shadowtitanium Martialboots/Gloves +6" nie są wystarczające dla Wizzarda, ponieważ posiadją zbyt mała ilość obrony. A tej Wizzard potrzebuje jak wody, zwłaszcza w początkowej fazie gry. Prostszym językiem: grając Wizem masz mało obrony, mało punktów życia, a samemu w realu z każdą śmiercią swojego awatara (a zdarza się to naprawdę często) tracisz cząstkę zdrowia psychicznego. Przejdę teraz do plusów, bo mnie zlinczujecie zaraz. Otóż, posiadamy całkiem przyjemny Damage Per Second. Posiadamy też wyśmienite Battle Mode 2, w który nasz DPS osiąga prędkość godną podziwu. Mamy także party buffa, odnawiającego punkty sp. Poruszamy się niezmiernie szybko dzięki czarowi "Blink". Oraz mamy coś za co inni się na nas wkurzają , bardzo dobrego stunlocka. Jedyny problem to dojście do spota... potem można na nim stać do czasu aż nie skończy się SP lub ktoś nie zasadzi nam ciosu w plecy....


Nie będe tu pisać pokemońskich "Jak expic/skillować/zarabiać", bo to chyba oczywiste. No, ale jeśli ktoś jest z gatunku "łopata" to skrótowo o tym wspomnę. Expimy początkowo wykonująć WSZYSTKIE questy, co 10 leveli powinniśmy wbijać kolejny poziom Skill Rank, tak aby mieć dostęp do coraz lepszych skilli. Na 75 levelu dochodzi Ruina Station . Od 80 levela oprócz expienia i skillowania dochodzi także farmienie. Undead Ground jest do tego świetne. Do 86 levela powinniśmy mieć uzbierane przynajmniej 30 milionów alz, więc do tego czasu zaciskamy pasa... Od umownego 103 levela kończą się questy i należy teraz expić w Tower of Undead B1F, następnie zdobywamy doświadczenie kolejneo w Lakeside - 110 level, Mutant Forest - 125 level, Pontus Ferrum - 140 level. Powyżej 140 można się wybrać na Illusion Castle 2, tj. Radiant Hall. Tam również można przyjemnie poexpić Bardzo ważną rzeczą jest również chodzenie na wojnę. Twój honor = twoje być lub nie być. Nie lekceważ tego.




Domyślam się, że każdy z was ma już WYMAXOWANEGO double transcendera, wieć opiszę krótko najważniejsze skille oraz opowiem trochę o największych zaletach Wizzarda - BM2 oraz o Stunlocku.

Buffy:
Hardness - 20 level
Sharpness - 20 level
Force Increase - Level 20
High Regeneration - 20 level
Spirit Intension - 20 level
Mass Restore - Level 20
Art of Force Control - 20 level
Raise Spirit - Level 20
Resist Intension - level 20


Skille:
Space Collapse- level 9
Extreme Dual Cannon - level 9
Arctic Field - level 12
Hailstorm - level 20
Energy Field - level 18
Vacuum - level 20
Acid Trap - level 20
Terra lance - level 20
Fire lance - level 20
Aqua lance - level 20
Meteorite-level 9
Fire cannon - level 20
Stone cannon - level 20
Lightning cannon - level 20

Jak widzicie, sporo skilli na 20 poziomie. Dlatego należy wymaxowac transcedera jak najszybciej.

Stunlock - w najprostszych słowach, układ skilli, który "ogłusza" potwory w taki sposób, aby zminimalizować obrażenia od nich do mimium. Nie znaczy to, że potwory nas nie będą biły, ale będa to robić dużo rzadziej!

Combo Start -> Extreme Dual Cannon -> Space Collapse -> Arctic Field ->Meteorite-> Energy Field
lub
Combo Start -> Space Collapse -> Extreme Dual Cannon -> Stone Cannon -> Energy Field

Uważam jednak, że pierwsza wersja comba jest lepsza. Ta druga nie ma efektu AoE co może być bolesne w niektórych sytuacjach.

BattleMode2 - podczas używania go, możemy atakować dwoma skillami naraz, co czyni z nas maszynkę do zabijania. Idealne na bossy lub duże skupiska potworów. Stąd używane na przykład na expie Należy pamietać, aby używać funkcji Autoattack! Wtedy mamy 100% pewności, że nasz DPS jest naprawdę dobry.

BM2 - układ skilli:
Arctic Field - Space Collapse -> Extreme Dual Cannon - Meteorite -> Lightning Cannon - Vacuum 20 - > Stone Cannon 20 - Fire Cannon 20 -> Fire Lance - Aqua Lance

PvP:
Tutaj nie ma dużej filzofii. Comba nie podam, polecam ułożyć własne. Im więcej magic attacku mamy, tym częściej używamy lanc zamiast cannonow. Space Collapse używane jest jako finisher.


Do 86 levela chodzimy w tym co nam wypadnie lub co dostaniemy z questów. Natomiast na 86 levelu kupujemy nasz pierwszy, podstawowy set. Należy się trzymać dokładnie tych przedmiotów, które tutaj podaje. Nie należy patrzeć na to z punktu "bo taki sam hełm, tylko że +5 jest 6 milionów tanszy". Za chwilę powiem dlaczego.
Kupujemy:
Osmium Martialsuit +6 + 100 hp (po 50 w każdym slocie)
Osmium Martialboots +6 +100 hp (po 50 w każdym slocie)
Osmium Martialgloves +6 +4 def ( po 2 w każdym slocie)
3x Ring of Luck +1
Critical Ring +1
Vampire Amulet +3
2x Vampiric Earring +2
2x Extortion Bracelet +2
2x Lapis Orb +4 + 10% critical damage
Epaulet of Sage +6
Mamy:
Osmium Martialhelm of Deathblow +5 z questa, wystarczy wypełnić sloty w Critical Damage.

Kolejne nasze zakupy są na 99 levelu, wymieniamy nasze orby na 2x Topaz Orb +6 10% Critical Damage.

Dlaczego akurat taki set? Jest to podstawowy set, w którym przyjdzie wam spędzić trochę czasu. Spełnia on swoje zadanie znakomicie. I co najważniejsze. NIE MA PÓŹNIEJ ŻADNEGO PROBLEMU ZE SPRZEDANIEM GO. Osmium non-perfect party, tzn. craftowane lub z upgradem poniżej +6 są zwykle bezużyteczne i nikt ich potem od was nie odkupi. Takie "kastraty" tylko czychają na naiwnych. A wy przecież chcecie zarabiać, a nie tracić, prawda?

Dobrze, co dalej? Teraz zbieramy pieniądze i po "cząstce" wymieniamy nasz ekwipunek, ąż pewnego dnia będziemy mieli wszystko. [PAMIĘTAĆ O ZASADZIE, TYLKO PERFECTY I MINIMUM +6!] Nasz kolejny set to:

Osmium Martialhelm of Deathblow +6 +30% Critical Damage
Osmium Martialsuit +6 + 50hp; +7% magic amp
Mystic Martialgloves of amp(WI) +6 +5% magic amp
Mystic Martialboots of amp(WI) +6 +5% magic amp
Epaulet of Sage +6
3x Ring of Luck +1
Critical ring +1
2x Lapis Orb of Deathblow +6 +20% critical damage oraz 3% critical rate każdy
Amulet of Battler +7 oraz Vampire Amulet +3
2x Vampiric Earring +4
2x Extortion Bracelet +4 oraz 2x Bracelet of Sage +4

Jeżeli przyszedł czas na Pontus Ferrum to dodatkowo do tego setu trzeba dokupić:
Mithril Hands(WI) +6 z czymkolwiek ze slotem
Mithril Shoes(WI) +6 +50hp

No, to teraz przyszedł czas na ostateczny, końcowy, wypasiony set...

Osmium Martialhelm of Deathblow +7 +36% critical damage
Osmium Martialsuit of Amp +7 +100 hp + 7% magic amp
Osmium/Shadowtitanium Martialgloves +7 +7% magic amp
Osmium/Shadowtitanium martialboots +7 +7% magic amp
2x Ring of Luck +2
2x Critical Ring +2
2x Bracelet of Sage +3 z dodatkowym 3% magic ampa każda lub 2x Bracelet of Sage +6
2x Vampiric Earrings +6
Amulet of Battler +X (jak najwyżej)
Astral Board x3 White
Lapis Orb of Deathblow +6/7 +20 critical damage; +8% critical rate
Topaz Orb +7 + 20% critical damage/Lapis Orb of Deathblow +6/7 +30% critical damage/ Mithrill Orb +7 +10% critical damage.
(Wybranie drugiego orba zależy od was. Ja podałem 3 rozwiązania)
Epaulet of Sage +7

Jeszcze taka moja opinia na temat Pherystinów. Nie warto. Wizard MUSI mieć dużo m. attacku. Jest po to stworzony. Nienależy go wynaturzać.

Jeszcze słówko o runach, nie będę podawać ich poziomów, bo to indywidualna sprawa każdego z nas. Podam po prostu te "najfajniejsze" nazwy run:

Magic Amp Rune
EXP Bonus Rune
Defense Rate Rune
Attack Rate Rune
Skill XP Rune
HP Rune
HP Absorb Rune
Magic Attack Rune
Defense Rune
Party EXP Rune

Zauważyłem, że jest też problem z dobieraniem upgradów, co wg mnie jest dziwne... Dlatego podaje to celowo na końcu, aby można było łatwo to odnaleźć w potoku moich słów.

Vitality Mastery
Defensive Sense
Force Control
Damage Absorb
Sixth Sense
Ruling Force

Koniec i kropka. Innych NIE MA! I niech wam nikt nie wciska kitu, aby brać 2x Defence Rate zamiast 2x Defence. NIGDY nie róbcie czegoś takiego! Te 32 obrony to BARDZO DUŻO.

To by było na tyle. Przynajmniej na tą chwilę. Podejrzewam, że coś mi się jeszcze przypomni, wtedy dopiszę co trzeba. A przypomni mi się na pewno, bo od miesięcy irytował mnie brak poradnika dla Wizzarda.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.haruharu.pun.pl www.triadica.pun.pl www.bmx-all-what-i-want.pun.pl www.forumsko.pun.pl www.wesolakompania.pun.pl